DUK – Dažniausiai Užduodami Klausimai

Temų eiliškumas:

  1. Prekės (būklė, išvaizda, funkcijos ir pan.)
  2. Prekių kainos ir nuolaidos
  3. Išskirtiniai pasiūlymai
  4. Prekių įsigijimas
  5. Siuntimas ir pristatymas
  6. Garantijos ir grąžinimas
  7. Saugumas ir patikimumas
  8. Mūsų komunikacija

1) Prekės (gamyba, būklė, išvaizda, funkcijos)

Klausimas: Kur vyksta Jūsų prekių gamyba?

AtsakymasMūsų pasiūloje esančių prekių gamintojų tinklą sudaro daugiau nei 17 skirtingų gamintojų, kurie yra įsikūrę Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europos ir Azijos žemynuose.

Klausimas: Ar prekės parduodamos naujos ir nėra naudotos?

Atsakymas: Taip, visos mūsų siūlomos prekės yra NAUJOS ir visiškai nenaudotos.

Klausimas: Ar prekių, kurias užsisakysiu, išvaizda atitiks tai, kas matoma nuotraukose ir vaizdo įrašuose?

Atsakymas: Jūsų užsakytų prekių išvaizda atitinka vaizdą, kuris matomas nuotraukose. Jeigu išvaizda neatitinka to, kas buvo parodoma ir aprašoma, tuomet iškart susisiekite su mumis ir mes pašalinsime nesklandumus, kad Jums nebūtų galvos skausmų. Vaizdo įrašuose gali būti naudojami spalvų ir dydžių variantai, kurių nėra mūsų el. parduotuvės pasiūloje, tačiau viskas gerai, nes prekė ta pati.

Klausimas: Ar prekių aprašymuose minimos prekių funkcijos veiks man įsigijus prekes?

AtsakymasTaip, jos privalo veikti ! Jeigu įsigiję prekes pastebėsite, jog minėtos funkcijos neveikia, tuomet iškart susisiekite su mumis ir mes išspręsime situaciją taip, kad būtumėte laimingi.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Atsakymas: Jeigu prekės aprašyme nerandate norimos informacijos – iškart susisiekime ir mes pasirūpinsime, kad gautumėte informaciją, kurios norite.

Klausimas: Ar galima apžiūrėti norimas prekes?

Atsakymas: Šiuo metu apžiūrėti norimų prekių gyvai nėra galimybės – norime maksimaliai sumažinti kainas, kad džiaugtumėtės sutaupydami daug pinigų savo gyvenimo būdui, todėl sumažiname pagamintos prekės kelionę = sutaupome Jums pinigų 🙂

Klausimas: Ką daryti jei kažkas negerai su užsakytomis prekėmis?

Atsakymas: Jeigu tik kažkas nėra gerai su užsakytomis prekėmis – iškart susisiekime ir mes pasirūpinsime, kad būtumėte laimingi 🙂


2) Prekių kainos ir nuolaidos

Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Atsakymas: Kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Klausimas: Ar prekių kainos yra su įskaičiuotais mokesčiais ir nebus užslėptų papildomų mokesčių?

Atsakymas: Visi mokesčiai įtraukti į matomą sumą, tokią kokia rašoma prie prekių – jokių siurprizų įdėjus prekes į krepšelį ! + Jūs gaunate SAUGŲ pristatymą ++ įvairiausias nuolaidas 🙂

Klausimas: Ar dažnai galima tikėtis gerų nuolaidų?

Atsakymas: Tikrai taip, nes mūsų misija, kad mes visada turėtume neprilygstamų pasiūlymų Jums ir Jūs užsuktumėte į parduotuvę kasdien. Taip pat, galingas labai įrankis Jums yra nemokamo naujienlaiškio užsisakymas pas mus – juo visada būsite informuoti apie geriausius pasiūlymus (vienetinius, išskirtinius, nestandartinius) 🙂

Klausimas: Ar galima tikėtis dar geresnių sąlygų tampant dažnesniu pirkėju?

Atsakymas: Absoliučiai TAIP ! Jūs būsite maloniai nustebę, kai patirsite visus pranašesnius privalumus ir dovanas, kurias gauna lojalūs pirkėjai ! Kaip ne kartą yra paminėta parduotuvėje – mes norime sukurti su Jumis nuostabų šiltą ryšį, todėl Jums tapus lojaliais ir dažnais pirkėjais mes Jumis pasirūpinsime kaip šeimos nariais ❤️


3) Išskirtiniai pasiūlymai

Klausimas: Kaip dažnai pas Jus būna išskirtiniai pasiūlymai?

Atsakymas: Pas mus išskirtiniai pasiūlymai ypatingai nuostabiai pripažinti ir mylimi pirkėjų, kokių kitos parduotuvės beveik niekada neduoda ! Ir jų gausu kiekvieną dieną – užsukite kasdien į parduotuvę ir įsitikinsite. Tokie pasiūlymai kaip: Vieną perki antram 50% nuolaida; 2 už 1 kainą; ir pan. yra kasdienybė 🙂

Klausimas: Kaip rasti visus išskirtinius pasiūlymus?

Atsakymas: Juos rasti yra paprasta – parduotuvės viršutiniame meniu nueikite iki “Kita“ punkto, pamatysite, kad jame pats pirmas pasirinkimas yra “🔥ŠIANDIEN IKI 23:59🔥“ puslapis. Tai yra vieta, kur rasite visus paskutinės dienos išskirtinius pasiūlymus, kurie niekada daugiau nepasikartos, TIK tą dieną.

Klausimas: Ką daryti jeigu noriu pastoviai būti greičiausiai informuotas apie išskirtinius pasiūlymus?

Atsakymas: Mums rūpi Jūsų džiaugsmas, todėl esame sukūrę atskirą naujienlaiškį išskirtiniams dienos pasiūlymams gauti el. paštu ! Viskas ką Jums reikia padaryti, tai nuėjus į “🔥ŠIANDIEN IKI 23:59🔥“ puslapį, įvesti savo el. pašto adresą naujienlaiškio užsakymo laukelyje, kurį rasite apačioje, po prekėmis.

Klausimas: Ar įmanoma gauti prekių pas Jus NEMOKAMAI?

Atsakymas: Įmanoma ! Nes mes labai dažnai skelbiame konkursus, kuriuose galite laimėti stulbinamas prekes NEMOKAMAI (pristatymas taip pat yra NEMOKAMAS). Kodėl visa tai darome? Nes norime Jums geriausio, norime Jūsų maksimaliai laimingų emocijų + mūsų draugiško ryšio ❤️ Sekite mūsų naujienas BLOG’e, Facebook’e, Instagram’e bei užsisakykite mūsų naujienlaiškį – taip visada sužinosite apie skelbiamus konkursus. Taip pat galite tiesiog mums parašyti ir mes suteiksime informaciją apie vykstančius ir artimiausius konkursus 🙂


4) Prekių įsigijimas

Klausimas: Kaip atlikti užsakymą?

AtsakymasUžsakymą pateikti labai paprasta:

🔵 Prekes įsidedate į krepšelį, kuriame galite keisti prekių kiekius.

🔵 Paspaudžiate pirkimo mygtuką.

🔵 Suvedate savo pristatymo duomenis.

🔵 Ir įvykdote apmokėjimą (išskyrus atvejus, kai pasirenkamas apmokėjimas gavus prekes).

✔️ Užsakymas baigtas ✔️

Klausimas: Kokiais būdais pas Jus galima atsiskaityti už prekes?

Atsakymas: Džiaugiamės galėdami Jums suteikti galimybę mūsų parduotuvėje už prekes atsiskaityti šiais SAUGIAIS būdais:

🔵 Elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Danske, Nordea, DNB, Citadele, Medicinos bankas, LKU kredito unijų grupė, PaySera).

🔵 Elektroninių mokėjimų sistema PAYPAL.

🔵 Bankiniu Pavedimu.

🔵 Apmokėjimas gavus prekes (išperkamuoju paštu).

Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

AtsakymasTaip. Tiesiog paspaudus pirkimo mygtuką, suveskite to žmogaus pristatymo duomenis. Paprasta 🙂

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui ir pan.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Jūs galite tai padaryti užsakymo komentaruose, prie pristatymo duomenų yra komentarams skirtas laukelis.

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

AtsakymasJūsų užsakymą pamatome tą momentą, kai patvirtinate užsakymą.

Klausimas: Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Atsakymas: Kai tik atliksite užsakymą sumokėdami už užsakytas prekes, gausite el. paštu patvirtinimą dėl užsakymo. Kai užsakymas patvirtintas – jis pradedamas vykdyti 🙂

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti.


5) Siuntimas ir pristatymas

Klausimas: Kur Jūs pristatote prekes?

Atsakymas: Džiaugiamės galėdami suteikti išskirtines siuntimo galimybes į daugiau nei 200 pasaulio valstybių ! Todėl jeigu ir negyvenate Lietuvoje – puiku, nes mes pasirūpinsime, kad Jūsų užsakymas Jus pasiektų. 🙂 Tačiau, yra tam tikros teritorijos, kuriose mes neturime galimybės pristatyti prekių. Jeigu atsitiktų taip, jog Jūs užsakysite siuntimą į vieną iš tų teritorijų – mes iškart su Jumis susisieksime ir išspręsime klausimą geriausiu įmanomu būdu.

Klausimas: Kaip mes siunčiame ir pristatome prekes?

Atsakymas: Mūsų pasiūloje esančių prekių gamintojų tinklą sudaro daugiau nei 17 skirtingų gamintojų, kurie yra įsikūrę Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europos ir Azijos žemynuose. Jūsų užsakymo siuntimo būdas priklauso nuo prekės, sandėlio vietovės, prekės svorio ir matmenų. Gavę užsakymą mes pradedame prekių paruošimo išsiuntimui procesą, o po jo išsiunčiame užsakymą Jūsų nurodytu adresu pristatymui. Priklausomai nuo valstybės ir kurjerio – JŪSŲ siuntinys pristatomas į artimiausią siuntinio atsiėmimo vietą arba į namus (Lietuvoje siuntiniai pristatomi į artimiausią pašto skyrių, artimiausius LP EXPRESS, OMNIVA, DPD paštomatus, arba LP EXPRESS kurjeriu). Galėsite maksimaliai ramiai ir užtikrintai laukti Jūsų užsakytų prekių, nes kurjeris informuos apie siuntinio pristatymą JŪSŲ nurodytu telefono numeriu 🙂

Klausimas: Ar pas Jus siuntimas tikrai patikimas ir saugus?

Atsakymas: Svarbiausia mūsų užduotis = suteikti Jums nuostabią vertę + laimingas emocijas + geriausias paslaugas + sukurti šilčiausią mūsų tarpusavio ryšį. Todėl dėl pristatymo visiškai nesijaudinkite, nes pas mus JUMS: ❤️ SAUGUS SIUNTIMAS PASAULINIU MASTU ❤️

Klausimas: Kokia siuntimo trukmė?

Atsakymas: Siuntimo trukmė priklauso nuo kelių faktorių: Jūsų nurodyto adreso + prekės sandėlio vietovės + produkto pagaminimo trukmės. (Jeigu prekė yra turima) – Dažniausia siuntimo trukmė yra 1-5 darbo dienos. (Jeigu prekei reikalingas gamybos procesas) – Dažniausia siuntimo trukmė yra 3-4 savaitės.

*Neįskaičiuojant 2-3 darbo dienų prekių paruošimo išsiuntimui proceso.

Klausimas: Kodėl man verta laukti užsakymo 3-4 savaites?

AtsakymasJeigu Jūs esate žmogus, norintis įdomesnio ir pranašesnio gyvenimo, tuomet Jums TavoZodiakas.lt naujovių parduotuvė taps mėgstamiausia vieta internete, nes užsakytos prekės teiks neįkainojamas emocijas bei jausmus, kurie išlieka visam gyvenimui ! Jeigu Jums pasakytų, jog už 3-4 savaičių Jūs patirsite tokį didžiulį džiaugsmą, šypseną, laimę ir/ar meilę, ko jau seniai nepatyrėte – ar lauktumėte ?? ❤️

Klausimas: Kaip dėl muitų?

AtsakymasMes nesame atsakingi už išsiųstų prekių galimus muitus. Pirkdami mūsų prekes Jūs sutinkate dėl galimų muito mokesčių, kai prekės pasieks valstybę, į kurią yra pristatomos prekės. Tačiau nesijaudinkite, nes tokie atvejai yra labai retai įvykstantys.


6) Garantijos ir grąžinimas

Klausimas: Ar galima atšaukti užsakymą?

Atsakymas

🔵 Visi užsakymai gali būti atšaukti iki momento, kai jie yra išsiųsti pristatymui.

🔵 Jeigu Jūs esate apmokėję užsakymą, bet norite redaguoti jį arba atšaukti – privalote susisiekti su mumis per 12 valandų nuo užsakymo patvirtinimo.

🔵 Užsakymas negali būti atšauktas nuo to momento, kai įpakavimo ir siuntimo procesas yra prasidėjęs.

Klausimas: Ar prekės grąžinamos?

Atsakymas: Jūsų laimė yra mūsų #1 prioritetas ❤️

Jūs turite galimybę atgauti investuotus pinigus už užsakytas prekes, jei:

🔵 Nenorite prekės (nenurodant priežasties), tačiau Pirkėjui apmokant prekės pristatymo išlaidas, kurios bus grąžinant prekes, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos).

🔵 Jūsų užsakytos prekės nepasiekė Jūsų arba JUMS priskirtos atsiėmimo vietos per garantinį pristatymo terminą (60 dienų, neįtraukiant 2-5 darbo dienų paruošimo pristatymui proceso).

🔵 Jums buvo pristatytos neteisingos prekės (ne pagal užsakymą).

🔵 Jums buvo pristatytos prekės su defektais (privaloma pateikti filmuotą medžiagą nuo pat prekių išpakavimo pradžios, kaip įrodymą, kad tokias prekes gavote. Nuotraukos, kaip įrodymas – nepriimamos).

Mes negrąžiname investuotų pinigų už užsakytas prekes, jei:

🔵 Jūsų užsakytos prekės nepasiekė Jūsų dėl faktorių, kurie yra Jūsų kontrolėje (pvz.: užsakyme nurodytas klaidingas pristatymo adresas arba neteisingi kontaktiniai duomenys).

🔵 Jūsų užsakytos prekės nepasiekė Jūsų dėl išskirtinių aplinkybių, kurių kontrolė negalima TavoZodiakas.lt interneto parduotuvei (pvz.:  nesėkmingas muitinės perėjimo procesas, pristatymo atidėjimas dėl force majeure ir pan.).

🔵 Įvyko betkurios išskirtinės aplinkybės, kurios nėra TavoZodiakas.lt interneto parduotuvės kontrolėje.

🔵 Sutartis buvo sudaryta dėl pagal specialius Jūsų nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Jūsų asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Jūsų asmeninėms reikmėms;

Ši išimtis apima, pavyzdžiui, tokius atvejus: a) Jūs nurodote konkrečius produkto medžiagos matmenis; b) Jūs užsisakote specialias, asmeninius reikalavimus atitinkančias, prekes ar jų dalis, kurių įprastai mes rinkoje nesiūlome; c) Jūs užsisakote marškinėlius su užrašu, kurio Jūs asmeniškai pageidaujate ir pan.

Klausimas: Per kiek laiko reikia kreiptis dėl investuotų pinigų už užsakytas prekes grąžinimo?

Atsakymas: Jūs galite kreiptis dėl investuotų pinigų už užsakytas prekes grąžinimo, per 14 dienų nuo prekių atsiėmimo, arba per 14 dienų po garantinio pristatymo termino (60 dienų) pasibaigimo. Jūs galite padaryti tai susisiekinat su mumis per – Kontaktai arba susisiekiant el.paštu: info@tavozodiakas.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį.

Klausimas: Jei prašymas dėl investuotų pinigų už užsakytas prekes grąžinimo yra patvirtintas, per kiek laiko susigrąžinsiu pinigus?

AtsakymasJeigu Jūsų prašymas dėl grąžinimo yra patvirtintas, tuomet Jūsų investuotų pinigų suma už užsakytas prekes bus automatiškai pervesta į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas, arba susitarta su Jumis dėl pervedimo į kitą sąskaitą, per 14 dienų nuo prekių grąžinimo.

Prekės grąžinamos adresu:

Raidas Eidukaitis
Savanorių pr. 192
Kaunas
LT-44151

Grąžinamas prekes rekomenduojama siųsti registruota siunta.

Klausimas: Ar prekės keičiamos?

Atsakymas: Jeigu dėl betkurios priežasties, Jūs norite pakeisti prekę, pvz.: į kitą dydį, spalvą, modelį arba jinai brokuota – Jūs privalote pirmiausia susisiekti su mumis ir mes padėsime Jums išspręsti esančius klausimus.

Prašome nesiųsti mums atgal gautų prekių negavus iš mūsų patvirtinimo dėl grąžinimo.


7) Saugumas ir patikimumas

Klausimas: Ar man saugu apsipirkti pas Jus?

Atsakymas: Jums visiškai saugu pas mus įsigyti prekes – mes labiausiai koncentruojamės į maksimalaus saugumo ir patikimumo Jums suteikimą ! Todėl parduotuvė turi SSL saugumo sertifikatą (SSL sertifikatas – elektroninis raktas, kurio dėka nustatomas svetainės tapatumas. Jei svetainė turi SSL sertifikatą, lankytojai žino kad ši svetainė yra patikrinta bei patikima. SSL sertifikatai siejami su saugios parduotuvės įvaizdžiu), taip mes suteikiame Jums ramybę apsiperkant.

+ Pas mus suteikiami patys saugiausi ir pripažinti atsiskaitymo būdai (per Paysera, PayPal ir kt.)

Klausimas: Ar galiu pasitikėti Jumis?

Atsakymas: Nėra priežasties kodėl neturėtumėte pasitikėti ! Nes mes darome viską, kad Jūs mylėtumėte mūsų parduotuvę ir mes sukurtume stiprų šiltą tarpusavio ryšį ❤️ Suprantame, kad natūraliai pasitikėjimas apsipirkinėjant internetu nėra 100-inis ir žmogui atsiranda abejonių (tokios jau mūsų smegenys), todėl naudojamės daugybe įrankių, kad Jums suteiktume maksimalų saugumo ir pasitikėjimo pojūtį. Turime SSL saugumo sertifikatą + saugiausius populiariausius atsiskaitymo būdus + su mumis galite susisiekti staigiai ir patogiai betkada, parduotuvėje instaliuotu “live chat“ greitam bendravimui + nuo pat užsukimo į parduotuvę momento, Jūs gaunate asmeninį nemokamą konsultantą (iš mūsų 5 konsultantų komandos), kuris kurs su Jumis ryšį ir padės visą laiką 🙂 Prie viso to, mes rašome straipsnius + esame aktyvūs socialiniuose tinkluose (ypatingai Facebook). Jeigu viso šito dar negana, tuomet tiesiog paskaitykite, peržiūrėkite atsiliepimus apie mus iš žmonių, kurie yra kaip Jūs, tik jau sukūrę su mumis ryšį.

Mūsų tikslas yra ne tik Jums suteikti įspūdingiausias, naujoviškiausias, pranašiausias prekes už nuostabią kainą, bet svarbiausia – būti ta interneto parduotuvė, kuri suteikia maloniausias laimingas emocijas, jausmus, patirtį !


8) Mūsų komunikacija

Klausimas: Kur kreiptis turint klausimų?

Atsakymas: Kreiptis galite įvairiausiais, Jums patogiausiais būdais:

🔵 Staigaus bendravimo “Messenger live chat“ funkcija (parduotuvės apačioje)

🔵 El. paštu – info@tavozodiakas.lt

🔵 Užpildant užklausimo formą Kontaktai puslapyje

🔵 Parašant mums žinutę Facebook puslapyje

🔵 Parašant mums žinutę Instagram puslapyje

Klausimas: Ką daryti jeigu noriu staigaus atsakymo į mano turimus klausimus?

Atsakymas: Norėdami ypatingai staigaus atsakymo apie rūpimus klausimus, parašykite mums naudodamiesi “Messenger live chat“ funkcija (parduotuvės apačioje) – atsakysime pirmenybiškai 🙂

Klausimas: Ką daryti jeigu noriu pastoviai būti informuotas apie išskirtines naujienas parduotuvėje?

Atsakymas: Tai galite padaryti labai paprastai, užsisakę mūsų nemokamą naujienlaiškį. Užsisakyti mūsų nemokamą naujienlaiškį galite įvedus savo el. pašto adresą naujienlaiškio užsisakymo juostoje, kurią galima rasti parduotuvės pradžios puslapyje apačioje.

Klausimas: Kur galėčiau perskaityti Jūsų rašomus straipsnius?

Atsakymas: Tai galite padaryti atidarę mūsų BLOG’o puslapį, kuris yra randamas viršutiniame meniu, nuėjus iki punkto “Kita“ ir jame paspaudus ant trečio pasirinkimo, kuris vadinasi “BLOG’as“. Taip pat Jūs galite BLOG’ą pasiekti per apatinį meniu (TavoZodiakas.lt stulpelis, antras pasirinkimas “BLOG’as“).

Klausimas: Kaip rasti ir sekti Jus socialiniuose tinkluose?

Atsakymas: Rasti mus socialiniuose tinkluose labai paprasta:

🔵 Facebook: TavoZodiakas.lt

🔵 Instagram: tavozodiakas.lt

Kurkime ryšį, Draugai ❤️


Draugai, jeigu atsakymų neradote DUK puslapyje – nepamirškite, kad mes norime Jums geriausio, todėl aptarnaujame, bendraujame 24 valandos 7 dienos per savaitę, kad tik Jums suteiktume maksimalią laimingą patirtį apsipirkinėjant parduotuvėje – TavoZodiakas.lt ❤️

Suteikite savo ir artimųjų gyvenimams daugiau maloniausių emocijų ir jausmų išsirinkdami ko norite JAU ŠIANDIEN:

➡️ Išskirtinės Prekės ⬅️

PASKUBĖKITE išsirinkti ŠIANDIEN, nes kiekis ribotas ir rytoj gali Jūsų norimos prekės nebebūti